خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کلاهبرداری 24 میلیاردی تومانی به بهانه پیش فروش آپارتمان در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۳۱۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه پیش‌فروش آپارتمان در شهر کرمانشاه از ۲۶ نفر مبلغ ۲۳۹ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود. 

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سردار "مهدی حاجیان" اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که در کار ساخت و ساز مسکن فعالیت دارد، با جلب اعتماد آنها و به بهانه پیش فروش تعدادی آپارتمان با قیمت مناسب مبالغ زیادی از آنها دریافت کرده و سپس متواری شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی نشان می‌داد فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شاکیان، مبالغ هنگفتی به بهانه پیش فروش آپارتمان اخذ و هر واحد را به دو تا چهار نفر به صورت قولنامه‌ای فروخته است.

فرمانده انتظامی استان افزود: با جمع بندی این اطلاعات، کاراگاهان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای دستگیری متهم متواری آغاز و با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه شدند.

حاجیان تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه وی و هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این شخص را دستگیر و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سواری، وی را به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به کلاهبرداری از ۲۶ نفر به مبلغ ۲۳۹ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز