خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «خانوم»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۲۶۹

پیش‌فروش سه روز نخست نمایش «خانوم» به کارگردانی تینا بخشی، در سایت تیوال شروع شد.

به گزارش ایلنا، فروش بلیت نمایش «خانوم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی تینا بخشی، هم‌زمان با رونمایی از پوستر این اثر نمایشی در سایت تیوال آغاز شد. 

تینا بخشی در یادداشت کوتاهی درباره اجرای نمایش «خانوم» نوشته: «همراه آیدین‌جان الفت، همراه علی‌رضا رنجبر عزیزم، گرچه در بین ما نیستند، ولی از ابتدا قرار و قول‌شان به بودن‌شان در شکل‌گیری این نمایش و اجرای آن بود. چرخ بازیگر، تقدیرِ دیگری رقم زد اما همچنان معتقدم حضور پررنگی دارند در ثانیه به ثانیه ساختاری که شکل گرفت. به پاس این انرژی و حضور عاشقانه آیدین و علیرضا این اجرا به روی صحنه می‌رود. بی‌آن‌که دقیقاً بتوانم بگویم نمایش چیست، می‌دانم چه نیست! به تماشاخانه می‌روم تا روی صحنه در قالب یک شخصیت یا به کمک یک شخصیت چندگانه و به شکل قصه، خود را ببینم». 

سارا سیبی، ساغر طاهرپور و رضا امانلو در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مهران رنجبر (مشاور متن)، حسن جودکی (مجری طرح)، سامان خلیلیان (تهیه‌کننده)، دکتر میرعلی‌رضا دریابیگی (استاد راهنما)، داریوش تقی‌پور «اوستا» (موسیقی)، نیما عباسی، صنم طاهرپور، هیوا رجبی (گروه کارگردانی)، امیرحسین دوانی (مشاور طراح صحنه)، تینا بخشی (طراح صحنه، لباس و گریم)، ایمان اسماعیلی (طراح نور)، محمدصادق زرجویان (طراح پوستر و بروشور)، تهمینه شاهمیرنورانی (طراح حرکت)، آرزو دائمی (عکاس پشت صحنه)، حسین پناهی (دوخت لباس)، سودابه نصر، بهاره رحیمی (گروه لباس)، هدیه شیری، عطاالله نجفی (گروه گریم)، میلاد بهشتی (عکاس)، احمدرضا حجارزاده (اطلاع‌رسانی و امور رسانه)، تولیدشده در گروه تئاتر «یوونتوس». 

گفتنی است نمایش «خانوم» از روز دوشنبه، ۲۹ خردادماه، ساعت ۲۱ در سالن انتظامی خانه‌ی هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/p/khanom2 اقدام به رزرو و تهیه بلیت بکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز