خبرگزاری کار ایران

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی:

برای تهیه بلیط اربعین به آژانس‌های مسافرتی معتبر مراجعه کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۳۹

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: زائران جهت تهیه بلیط برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) به مراکز و آژانس‌های مسافرتی معتبر، مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالله چولکی با اشاره به سرازیر شدن مشتاقان اباعبدالله‌الحسین (ع) به سمت کشور عراق در ایام اربعین توصیه‌هایی را به هموطنان در این خصوص ارائه کرد و اظهار داشت: به آگهی‌های آژانس‌ها و تورهای گردشگری که در فضای مجازی و ... در خصوص اعزام زائر به کشور عراق در ایام اربعین مشاهده می‌کنید، اعتماد نکنید و قبل از هر اقدامی، قانونی بودن فعالیت آژانس را از مبادی ذی‌ربط استعلام کنید. 

وی افزود: برای مسافرت به کشور عراق به‌منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) جهت تهیه بلیط به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه کنید. 

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اعزام زائر به عتبات عالیات هستند، خودداری کنید. 

وی با تاکید بر این که از دادن اطلاعات هویتی و گذرنامه خود چه قبل از سفر و چه بعد از سفر به افراد غیر خودداری کنید، تصریح کرد: به تبلیغات دروغین در فضای مجازی در خصوص دریافت گذرنامه و برگ تردد با قیمت ارزان و در کم‌ترین زمان ممکن توجه نکنید و مدارک هویتی خود را به افراد ناشناس تحویل ندهید. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، چولکی همچنین با تاکید بر اینکه برای ثبت‌نام در مراسم اربعین صرفا از طریق سامانه‌های رسمی مانند «سماح» اقدام کنید، گفت: برای دریافت ارز مورد نیاز به مراکز و صرافی های مجاز مراجعه کرده و از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جدا خودداری کنید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز