خبرگزاری کار ایران

معاون پلیس راهور فراجا:

زائران راننده حتما در مسیر برگشت از سفر اربعین استراحت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۲۴

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا، توصیه‌های مهمی را به زائران اربعین حسینی (ع) که برای بازگشت به موطن اصلی خود رانندگی می‌کنند، ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیروس حسن‌زاده ضمن توصیه به زائران راننده سفرهای اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: از اول ماه صفر سفرهای اربعین حسینی شروع شد و اکنون این سفرها به اوج خود رسیده و از طرف دیگر نیز موج بازگشت زائرین نیز شروع شده است. 

وی افزود: زائرین عزیز اربعین حسینی (ع) که چند روزی در کشور عراق حضور داشتند، حتما در هنگام ورود به کشور در مرزها استراحت لازم را داشته باشند، سپس اقدام به رانندگی کنند. 

حسن‌زاده با اشاره به علل عمده تصادفات بیان کرد: ۸۲ درصد تصادفات ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی در حین رانندگی است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا توصیه کرد: رانندگان عزیز حتما در هنگام برگشت به موطن اصلی ابتدا اسنراحت کافی داشته باشند و سپس توجه کنند که هر به‌ازای دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت الزامی است.

براساس اعلام سایت پلیس راهور فراجا، حسن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دقت، تمرکز و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین بستن کمربند ایمنی تمامی سرنشینان، شرط لازم و بدیهی ایمنی در سفر و پیشگیری از تصادفات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز