خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه حمل‌ونقل عمومی اربعین:

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی به زائران اربعین حسینی در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۵۱

رئیس کارگروه حمل‌ونقل عمومی کمیته خدمات شهری اربعین حسینی (ع) گفت: در صورت نیاز به افزایش ناوگان و مسافت خدمات‌رسانی، پس از هماهنگی با دولت عراق، خدمات ما نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده با بیان این که خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در حال انجام است، گفت: با توجه به این که ورود زائران اربعین به کشور عراق در مرز مهران بسیار زیاد است، عمده خدمات‌رسانی برعهده اتوبوسرانی تهران قرار دارد.

وی با بیان این اتوبوس‌های اعزامی به صورت تدریجی و در چند مرحله به مرزهای کشور اعزام شدند، افزود: تا کنون ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از تهران، ۳۰ دستگاه از مشهد، ۷۵ دستگاه از شیراز و ۱۳۵ دستگاه از کرج به مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و چزابه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این که در هر نیم‌راه و با میانگین ۴۰ نفر مسافر جابه‌جایی را انجام می‌دهیم، ادامه داد: با توجه به مسافت ۸۰ کیلومتری از مرز مهران تا شهر کوت و همچنین کیفیت جاده‌های عراق، سعی می‌کنیم برای امنیت و سلامت زائران از برداشت مسافر سرپایی خودداری کنیم.

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که سلامت و امنیت زائران بسیار مهم است، از برداشت مسافر در اتوبوس‌ها به صورت سرپایی خودداری خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز