خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه تربیت مدرس؛

پنجمین مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی آفریقا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۱۶

پنجمین مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی آفریقا ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از دانشگاه تربیت مدرس، مرکز مطالعات آفریقا دانشگاه تربیت مدرس با همکاری اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) و نهادهای عالی سیاست‌گذاری و اجرایی، پنجمین مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی آفریقا را برگزار می‌کند.

پنجمین مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی آفریقا با حضور سفرا، اساتید ممتاز دانشگاهی، رایزنان بازرگانی، وابستگان اقتصادی، اعضای هیأت رئیسه اتاق‌های بازرگانی و تجار برجسته کشور از ۲۸ مردادماه جاری تا ۵ شهریور ۱۴۰۲ حول محورهای اصلی شامل: تجارت خارجی در آفریقا، همکاری‌ها و رقابت‌های منطقه آفریقا، جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در آفریقا، جامعه و فرهنگ مذاکرات در آفریقا و آسیب‌شناسی دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در آفریقا برگزار می‌شود. 

بر اساس اعلام برگزارکنندگان این مدرسه تابستانه، علاقمندان برای ثبت نام تا ۲۶ مردادماه جاری فرصت دارند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۲۱۸۷۷۳۶۵۰ تماس حاصل نمایند. 

گفتنی است به شرکت کنندگان در این مدرسه، گواهی معتبر اعطا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز