خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش:

بسیاری از بحران‌ها، قابلیت پیشگیری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۶۱۶

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: کار حراست پیش بینی، پیشگیری و صیانت دائمی است و بسیاری از اتفاقات و بحران‌ها با توجه به پیش بینی و تحلیل‌های حراست قابلیت پیشگیری دارد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، «مصطفی عطاران»، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در مراسم معنوی و پرفیض زیارت عاشورا که با حضور «علیرضا عبدی»، معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد، بیان کرد: کار حراست پیش بینی، پیشگیری و صیانت دائمی است و بسیاری از اتفاقات و بحران‌ها با توجه به پیش بینی و تحلیل‌های حراست قابلیت پیشگیری دارد. 

وی گفت: در شرایط کنونی که قدرت‌های استکباری بویژه آمریکا، به عنوان اعمال قدرت و ایجاد نظم تحمیلی خود در جهان بویژه در ایران هستند با تغییر موازنه قدرت از طرف ایران مواجه شدند، پس به سوی ایجاد بحران‌های داخلی و جنگ شناختی قدم برداشتند که در این موضوع خطیر، وظیفه حراست بسیار مهم است. 

در ادامه این مراسم، عبدی معاون وزیر و رئیس سازمان گفت: سازمان پوینده، بالنده و در حال حرکت، سازمانی است که به دنبال رویش باشد و به نظر من نهضت به عنوان نرم‌افزار تعلیم و تربیت ظهور در آستانه تمدن بزرگ از این قاعده مستثنی نیست و نسخه امام راحل (ره) برای تحقق تعلیم و تربیت آن است که تعلیم و تربیت هم به مردم بسته باشد و هم بر نظام تکلیفی برکت بگیرد، زیرا نگاهی را امام خمینی (ره) طراحی کردند که پایه‌اش مردم و پیشرانش تکلیف باشد. 

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: نهضت باید به جایی برسد که بتواند در حوزه‌های مختلف سواد، جریان مردمی را همراه نظام جمهوری اسلامی کند و این هدف نهضت است و برای رسیدن به این هدف متعالی باید همگی مجاهدت نمایند. 

در انتهای مراسم رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با برشماری خصائل اخلاقی برجسته رمضانعلی صحرابانی از زحمات و تلاش‌های ایشان در طول تصدی ریاست حراست سازمان، تقدیر و تشکر کرد و با انتصاب وی به عنوان مشاور سازمان، مرتضی شعبانی را به عنوان رئیس اداره حراست سازمان منصوب کرد و ایشان را نیرویی مومن و جهادگر دانست که با روحیه جهادی خود و تعمیم آن به سازمان، می‌تواند در ادامه مسیر با کمک و همراهی همه ارکان و کارکنان، موجب رشد و پویایی بیشتر سازمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز