خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

آب بوستان چیتگر دوباره قطع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۸۴

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد. آب به راحتی قطع می‌شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می‌خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی‌خواهیم. یکبار بگویید می‌خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

به گزارش ایلنا از سایت شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه برای یک نوجوان در پله برقی در منطقه ۱۶، اظهار کرد: اگر کوتاهی و قصور در این زمینه وجود داشته باشد پیگیری شود و کمیته سلامت نیز به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند. 

وی با تأکید بر پیاده‌سازی الزامات HSE از سوی شهرداری تهران، یادآور شد: در سال ۹۲ شهرداری موظف به تهیه نظام نامه یکپارچه سامانه HSE بوده و ۱۰ سال و ۲ ماه از تاریخ این مصوبه می‌گذرد و اقدام خاصی تاکنون صورت نگرفته و با وجود تغییر ساختار از شرکت شهر سالم به سازمان مدیریت بحران هنوز شاهد اقدام خاصی در این زمینه نیستیم. 

پیرهادی با بیان اینکه چند کودک و نوجوان باید در پله‌های برقی، آبنماها و پست‌های برقی و فضاهایی این چنینی دچار حادثه شوند که ما اقدام لازم را انجام دهیم، تأکید کرد: از شهرداری تهران می‌خواهیم که نسبت به پیاده‌سازی الزامات اقدام کند البته زحمات زیادی کشیده شده اما در شورا ارائه و تصویب نشده است و امیدواریم شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم. 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است، افزود: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد. آب به راحتی قطع می‌شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می‌خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی‌خواهیم. یکبار بگویید می‌خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز