خبرگزاری کار ایران

معاون صندوق رفاه دانشجویان مطرح کرد:

تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه طبق برنامه انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۷۶۴

معاون برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان گفت: معاونت در راستای خدمت بهینه به دانشجویان عزیز آمادگی دارد تا طرح‌ها و پیشنهادهای دانشگاه‌ها را در حوزه خدمات رفاهی به دانشجویان دریافت نماید و پس از بررسی و کارشناسی برای عملی شدن آن‌ها برنامه ریزی کند.

به گزارش ایلنا از صندوق رفاه دانشجویان، معاون برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان گفت: صندوق رفاه دانشجویان به عنوان متولی اصلی ارائه خدمات رفاهی در قالب وام و تسهیلات در چارچوب اعتبارات مصوب و تخصیص یافته از دانشجویان مستعد و کم بضاعت حمایت مالی می‌نماید و لازم است که در این مسیر برنامه عملیاتی خویش را با عنایت به برنامه هفتم توسعه کشور و برای سیاست‌گذاری در مسیر خدمت، تعالی بخشد و بدین منظور شورای راهبردی این برنامه در صندوق رفاه دانشجویان با همکاری مسئولین و مدیران صندوق رفاه دانشجویان تشکیل شده است و از تجارب و نظرات معاونین محترم دانشجویی دانشگاه‌ها نیز بهره کافی در این مسیر خواهد برد. 

«الیاس نورایی» معاون برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان در نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به وظایف معاونت برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری گفت: این معاونت در راستای خدمت بهینه به دانشجویان عزیز آمادگی دارد تا طرح‌ها و پیشنهادهای دانشگاه‌ها را در حوزه خدمات رفاهی به دانشجویان دریافت نماید و پس از بررسی و کارشناسی برای عملی شدن آن‌ها برنامه ریزی کند. 

نورایی افزود: بحمدالله تخصیص اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان از سوی سازمان برنامه و بودجه با توجه به پیگیری‌های مستمر به موقع و طبق برنامه انجام پذیرفته است. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای موثر در راستای خدمت به دانشجویان، بهره گیری از توان خیرین نیک اندیش حوزه آموزش عالی کشور می‌باشد که علاوه بر کمک به صندوق‌های خیریه رفاه دانشجویی، در طرح تعمیر و تجهیز خوابگاههای دانشجویی کشور مساعدت و همکاری لازم را داشته‌اند که اقدامات خداپسندانه این عزیزان قابل تقدیر است. 

نورایی در پایان تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان پیوسته در تلاش است تا همکاری و مشارکت ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه فعالیت خود را در مسیر خدمت به جامعه دانشجویی کشور و دانشگاه‌ها میسر سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز