خبرگزاری کار ایران

گوشی‌‌های سرقتی در مرز کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۴۹

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف 105 گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "مجید شجاع" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور موفق به کشف 105 دستگاه تلفن همراه قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل ورودی و خروجی ها به تعدادی اتباع که در حال خروج از کشور بودند، مشکوک شده و پس از بازرسی از آنها موفق شدند 105 گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز کرده بودند را کشف کنند.

سردار شجاع تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی های سرقتی را 15 میلیارد و 830 میلیون ریال برآورد کردند که به همراه 11 متهم دستگیر شده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان گفت: مرزبانان استان خراسان رضوی در طول شبانه روز از مرزهای استان حراست و پاسداری می کنند و قاطعانه در برابر هرگونه قاچاقی ایستاده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز