خبرگزاری کار ایران

نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» به مناسبت بزرگداشت هفته ملی حجاب برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۳۸

روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده از گشایش نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» با همکاری انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب در محل سالن همایش مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سایت شهر، روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده از گشایش نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» با همکاری انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب در محل سالن همایش مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد. 

این رویداد با هدف ترویج فرهنگ عفاف و پوشش عفیفانه، میزبان بهترین تولیدکنندگان داخلی کالای حجاب است که در ۵۵ غرفه به عرضه مستقیم پوشاک خانواده، به‌خصوص پوشاک دختران با ۱۵٪ تخفیف ویژه می‌پردازند. 

اداره کل امور زنان و خانواده تشریح کرد که این رویداد، با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و معرفی مد و پوشاک ایرانی – اسلامی به خانواده‌ها برگزار شده و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این اداره کل و ترغیب خانواده‌ها به استفاده از پوشاک تولید داخلی است. 

مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده، رستگار، رئیس اصناف تهران، امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، محسن گرجی مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک و سردار محمدحسین سپهر برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز