خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هم اندیشی بانوان فرهنگی کیش در حوزه عفاف و حجاب

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۹۴۷

رئیس اداره امور زنان کیش بر اهمیت ویژه چگونگی برقراری ارتباط‌ با گروه‌ های سنی مختلف‌ ِدختران و اقناع‌سازی آنان در موضوعات ارزشی به ویژه حجاب و عفاف تاکید کرد.

 

به گزارش ایلنا؛ عالمه خسروی در این نشست که روز دوشنبه در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: عفاف و حجاب از ارزش های دینی محسوب می شود و رعایت این امر مهم در جامعه اسلامی از نظر شرعی و قانونی تاکید شده است.

خسروی به نقش کلیدی زنان در خانواده به عنوان مهمترین عنصر تشکیل دهنده جامعه اشاره کرد و افزود: زنان با داشتن آگاهی کافی و مناسب نسبت به موضوع عفاف و حجاب و افزایش دانش و اطلاعات خود نقش مهمی در جامعه و خانواده ایفا خواهند کرد.

رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: پرداختن به موضوع عفاف و حجاب و توجه به آن موجب حفظ جایگاه زنان و نقش کارآمد آن ها در فعالیت های گوناگون اجتماعی می شود.

وی، اظهار داشت: آشنایی هر چه بیشتر با مساله حجاب و عفاف و رعایت آن در جامعه اسلامی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های بانوان فعال در حوزه فرهنگی مطرح شده است.

عالمه خسروی در ادامه سخنان خود افزود: پرهیز از دیدگاه های سطحی، عدم به کارگیری افراد غیر حرفه ای و استفاده از روش های نادرست در راستای حل مشکلات بانوان را به عنوان یکی از نکات مهم مطرح شده در نشست هم اندیشی با بانوان فرهنگی فعال در حوزه حجاب و عفاف برشمرد.

خسروی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ و تعمیم اصول و ارزش های اسلامی با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود و قابل دسترس گفت: بهره گیری از ظرفیت های مختلف از جمله آموزش و پرورش و ارتباط با دانش آموزان دختر در گروه های سنی مختلف، رسانه ملی، فضای مجازی و اجرای اصولی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در برخورد با ناهنجاری ها مبنایی برای فعالیت های هفته عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: چگونگی برقراری ارتباط با گروه‌های سنی مختلف‌ ِدختران و اقناع‌سازی آنان در موضوعات ارزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز