خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

راه اندازی نخستین بازارچه محلی خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۷۱۳

شهردار خرم آباد گفت: نخستین بازارچه محلی این شهر در زمینه عرضه محصولات و توانمندی‌های بانوان سرپرست خانوار راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، داریوش بارانی بیرانوند در آیین افتتاح جشنواره محلی کوثر خرم آباد اظهار کرد: افتتاح این بازارچه‌ در راستای توانمند سازی بانوان بی سرپرست و هدفمند سازی عفاف و حجاب در جامعه انجام شد.

وی افزود: در دیگر محلات خرم‌آباد هم اقداماتی برای افتتاح اینگونه مجموعه‌هایی به عنوان بازارچه‌های محلی صورت گرفته که در آینده نزدیک شروع به فعالیت می‌کنند.

شهردار خرم آباد عنوان کرد: بازارچه‌های محلی این شهر با هدف رونق کسب و کار و بر مبنای اساسنامه قانونی در حال انجام و سازمان میادین شهرداری موظف شده است بازارچه‌های موقت و دائم را در سطح شهر ایجاد کند.

بارانی بیرانوند با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه‌های تنظیم بازاری بیان کرد: در این راستا بازارچه بانوان در انتهای خیابان گلستان ۹ خرم آباد و حداقل ۲ بازارچه دائمی میوه و تره بار نیز امسال در این شهر راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این بازارچه‌ها در انتهای بلوار حج و جنب میدان کریم خان راه اندازی می‌شوند تا مردم بتوانند محصولات مختلف با کیفیت را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.

شهردار خرم آباد گفت: بازارچه بانوان با توجه به مهارت‌ها و توانمندی‌های بانوان سرپرست خانوار، افراد توانمند و همکاری دستگاه‌های حمایتی مربوطه تا پایان تیرماه جاری راه اندازی و بازارچه دائمی گل و گیاه نیز در خروجی خرم آباد به سمت کوهدشت مستقر می‌شود که این طرح دارای مصوبه شورای ترافیک و پارکینگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز