خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد:

معوقات نباید در فیش حقوقی لحاظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۴۹۷

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخصوص فیش حقوقی منتشر شده، این فیش مرتبط با سال قبل بوده اما متأسفانه وقتی خبری منتشر می شود تأثیر بد خود را می گذارد و باید پاسخ روشنی داده شود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر قائمی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار فیش های حقوقی در مدیریت شهری که زیبنده آن نیست، اظهار کرد: ممکن است ماهیت مسئله به بررسی مجزا نیاز داشته باشد اما این فضای افشاگری به دنبال عدم شفافیت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بنده آبان ماه سال قبل تذکری دادم که شهرداری باید خود را به سامانه پاکنا متصل کند، یادآور شد: شهرداری تهران اعلام کرد که خود را مشمول قانون نمی داند و متعاقبا طبق استعلام از مجلس، اعلام شد که شهرداری مشمول قانون می شود و ما استفساریه را در اوایل بهمن به شهردار ارسال کردیم و هنوز پاسخی دریافت نشده است.

قائمی تأکید کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز شهرداری ها صراحتاً مشمول این قانون شمرده شده اند و آمار نیروهای انسانی و اطلاعات حقوق و دستمزد باید به صورت ماهانه در پاکنا ثبت شود و اگر این تکالیف تا پایان خردادماه اجرا شود، شاهد مسائل این چنینی نخواهیم بود.

به گزارش شهر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز از شهرداری درخواست کرد که نسبت به موضوع واکنش نشان دهد، گفت: البته روابط عمومی شهرداری و سازمان پسماند اعلام کردند که مرتبط با سال قبل بوده اما متأسفانه وقتی خبری منتشر می شود تأثیر بد خود را می گذارد و باید پاسخ روشنی داده شود.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه معوقات جزء حقوق نیست که در فیش حقوقی لحاظ می شود، تصریح کرد: معوقات باید جداگانه اعلام شود نه اینکه در فیش حقوقی پرداخت کامل عنوان شود؛ چراکه این موضوع خون مردم را به جوش می آورد و هرچه توضیح دهیم از ذهن مردم و سیاستمداران و نویسندگان پاک نخواهد شد.

وی افزود:  اگر اتصال به پاکنا صورت بگیرد دیگر نیازی به این مسائل نخواهد بود و تمام حقوق ها به صورت شفاف در سایت قرار می گیرد و چنین مواردی مطرح نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز