خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تهران اعلام شد:

ابلاغ اخطاریه به ۶۲ ساختمان ناایمن

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۲۶

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جلسه‌ای با حضور دادستان تهران و ۱۷ نفر از شهرداران گفت: به ۶۲ ساختمان ناایمن از ۱۲۹ ساختمان اخطاریه ابلاغ شد و تا پایان سال فرصت دارند نسبت به انعقاد قرارداد ایمن‌سازی ساختمان‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی بابایی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز سه شنبه گذشته جلسه مهمی در سازمان آتش نشانی برگزار شد، گفت: جلسه ای با حضور دادستان تهران و ۱۷ نفر از شهرداران برگزار شد و به ۶۲ ساختمان ناایمن از ۱۲۹ ساختمان اخطاریه ابلاغ شد. این موارد آخرین ساختمان هایی بود که اخطار آنها با حضور دادستان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مابقی با حضور معاون دادستان اخطاریه گرفته بودند و تا پایان سال فرصت دارند نسبت به انعقاد قرارداد ایمن سازی ساختمان ها اقدام کنند و در غیر این صورت در سال آینده قطع انشعاب صورت خواهد گرفت.

این عضو شورای شهر با اشاره به انتشار لیست این ساختمان‌های ناایمن گفت: حق رسانه ها و مردم این است که لیست ساختمان های ناایمن اعلام شود و اگر ایمن سازی تا پایان سال صورت نگیرد، مدیریت شهری این اراده را دارد که لیست را اعلام کند.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ به شهرداری مهلت داده شده که ۱۲۹ ساختمان ایمن شوند، این مهلت به سال ۱۴۰۲ تغییر کرد و شهرداری باید ملزم باشد که حداقل سالیانه ۵۰۰ ساختمان را ایمن سازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز