خبرگزاری کار ایران

معاون پلیس راهور پایتخت:

۳۸ درصد تخلفات ترافیکی تهران مربوط به موتورسیکلت‌سواران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۴۲

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال گذشته ۱۰ موتور سیکلت‌سوار در تونل‌های پایتخت جان خود را بر اثر تصادف از دست دادند و گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد ۳۸ درصد از تخلفات ترافیکی شهر تهران به موتورسیکلت سواران مربوط است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگویی تلویزیونی، تردد موتورسیکلت در تونل‌های پایتخت را یکی از چالش‌های پلیس عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است اما همچنان شاهد نقض این قانون هستیم.

وی ادامه داد: این وسیله نقلیه به دلیل ساختاری با کوچکترین انحراف و ضربه، واژگون می‌شود و از آنجا که دیواره‌های تونل‌ها از بتن ساخته شده به محض برخورد سر موتورسواران با آن، موجب حوادث غیرقابل جبران برای موتورسواران خواهد شد.

معاون پلیس راهور تهران بزرگ از راکبان موتورسیکلت‌ها خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت و بیهوشی و حتی تصادفات بدون برخورد، از تردد درون تونل‌ها جدا خودداری کنند.

وی تاکید کرد: گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد ۳۸ درصد از تخلفات ترافیکی شهر تهران به موتورسیکلت سواران مربوط است و اصولا این گروه از کاربران ترافیکی یکی از دغدغه‌های همیشگی پلیس راهور تهران بزرگ بوده‌اند و آمار و ارقام نشان می‌دهد که تصادفات منجر به فوت در این گروه بیش از هر شهر دیگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز