خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان اعلام کرد:

بارش برف در تهران تا فردا ادامه دارد/ دمای هوای پایتخت به منفی ۴ می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۵۴

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران، وزش باد و کولاک و کاهش محسوس دما تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان طی امروز تا اوایل صبح فردا (۲۱ تا ۲۲ دی) در سطح استان در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

برای روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ دی) آسمان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود و در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده برف گاهی وزش باد و کولاک برف و پدیده مه دور از انتظار نیست.

با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان تا اواخر هفته روند کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد به‌ویژه برای ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر روز شنبه (۲۴ دی) با ورود سامانه بارشی جدید افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده برف و باران در سطح استان دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (۲۲ دی ) قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده برف و گاهی وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۱ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۳ دی ) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴- و حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین‌آباد با کمینه دمای ۱۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز