خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم بارش برف و باران در ۱۳ استان/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در مناطق گرمسیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۸۲

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و برف در ۱۳ استان طی امروز خبر داد و اعلام کرد که دمای هوا در مناطق سردسیر تا ۱۵ درجه و در مناطق گرمسیر تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، براساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور، امروز در شمال اردبیل، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان، تهران، البرز، گیلان و شمال فارس بارش برف و باران خواهیم داشت.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف، کولاک یا رخداد مه است؛ همچنین کاهش دما تا ۱۵ درجه در مناطق سردسیر و ۱۰ درجه در جنوب کشور پیش بینی شده است.

هواشناسی همچنین برای امروز در سیستان و بلوچستان، نوار شرقی و جنوب کرمان، شرق هرمزگان، شرق یزد و خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک را پیش بینی کرده است.

فردا (پنجشنبه) نیز در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش روی می‌دهد.

مطابق اعلام سازمان هواشناسی کشور، روز جمعه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور به‌ویژه استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، ‌ چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش همراه با وزش باد خواهیم داشت.

همچنین بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، روز شنبه هفته آینده در جنوب غرب و برخی مناطق غرب کشور بارش ادامه دارد و گستره بارش‌ها بوشهر و شمال و غرب فارس را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز