خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت آب و هوا:

سواحل شمالی و نیمه جنوبی کشور فردا بارانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۴۸۷

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش‌های نرمالی را در اسفندماه پیش بینی می‌کنیم.

«صادق ضیاییان»، رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درارتباط با آخرین پیش بینی‌ها از وضعیت آب و هوا در روزهای آینده به خبرنگار ایلنا گفت: شمال استان بوشهر، استان فارس به ویژه نیمه شمالی آن، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، استان لرستان، غرب اصفهان امروز با بارش باران مواجه هستند و همچنین در استان‌های قم، مرکزی و همدان هم بارشهایی مشاهده می‌شود. شمال خراسان رضوی هم از این بارش‌ها بی‌نصیب نیست. در استان کرمان و یزد نیز شاهد بارش خواهیم بود. 

او افزود: برای فردا انتظار داریم بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر، گیلان و مازندران اتفاق بیفتد، همچنین در بخش‌هایی از استان فارس به ویژه نیمه جنوبی آن، استان هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش‌هایی را شاهد خواهیم بود. بارشهای پراکنده‌ای نیز در خراسان جنوبی اتفاق خواهد افتاد. 

ضیاییان گفت: می‌شود گفت از دوشنبه این سامانه از کشور خارج می‌شود و بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران داریم. این بارش‌های خفیف در سواحل دریای خزر تا روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز ادامه دارد. 

او درارتباط با پیش بینی‌ها از وضعیت بارش باران در اسفندماه گفت: بارش‌های نرمالی را در اسفندماه پیش بینی می‌کنیم. نرمال به این معناست که بارش‌ها با متوسط بلندمدت همخوانی دارد. البته در برخی نقاط می‌تواند کمتر از نرمال نیز برای اسفند ماه پیش بینی شود. 

ضیاییان در انتها گفت: در چند روز آینده فعلا با مساله آلودگی هوا در تهران مواجه نیستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز