خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان پزشکی قانونی به مناسبت روز مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۸۲۴

سازمان پزشکی قانونی کشور با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن پاسداشت جانفشانی و ایثارگری های این شهید والامقام بر تداوم راه ایشان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه روز مقاومت

13 دی ماه، دومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و ایثارگر نیروی قدس سپاه است. فرمانده ای جان بر کف و پرسابقه که سال های عمر پربرکت خود را در راه دفاع از این مرز و بوم، آزادی خواهی و حمایت از مظلومان جهان سپری کرد تا جایی که دشمنان حتی از شنیدن نام او به وحشت و هراس می افتادند.

شهید سلیمانی که به حق مرد میدان در همه جبهه ها بود، بهترین الگو و اسوه برای ما در عرصه های مختلف به ویژه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان و زورگویان است که از دوران دفاع مقدس تا لحظه شهادت بی وقفه و خستگی ناپذیر در میدان های مختلف مجاهدت کرد و ندای آزادی خواهی و جهاد در راه حق را فارغ از مرزهای جغرافیایی و با نگاهی انسانی در کل جهان گستراند؛ اعتقاد و مشی و منشی که او را به شخصیت بین‌المللی مقاومت مبدل کرد.

اکنون که دو سال از شهادت سردار دلها و تنی چند از مجاهدان همرزم ایشان می گذرد، چهره ننگین استکبار و در مقابل درستی راه این مجاهدان مبارز بیش از پیش بر همگان روشن شده تا اینک ما نیز محکم‌تر و شجاعانه‌تر از قبل با شیاطین و اشرار عالم به مبارزه برخیزیم.

بدون شک خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی به دست دشمنان کوردل و تروریست های غاصب که فرهنگ دفاع از مظلوم و روحیه مقاومت و ایثار را برنمی تابند، پایمال نخواهد شد و راه این شهید توسط پیروان راستین مکتب عشق و ولایت ادامه خواهد یافت.

سازمان پزشکی قانونی کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسداشت رشادت ها، جانفشانی ها، اخلاص و فداکاری این شهید والامقام، روز جهانی مقاومت را به ملت شریف و شهیدپرور ایران تبریک گفته و بر ادامه راه ایشان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت از مظلوم و نیز زنده نگهداشتن روحیه مقاومت و ایثار و شهادت در جامعه تأکید می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز