خبرگزاری کار ایران

تجمع رانندگان تاکسی در لابیِ «سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران»

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۲۳۵

جمعی از رانندگان تاکسی برای پیگیری حقوق خود، امروز (چهارشنبه/۲۴ آذر) در محلِ سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران جمع شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رانندگان تاکسی که برای نوسازی تاکسی‌های خود اقدام کرده‌اند، می‌گویند که با وجود اینکه بابت این موضوع ۶۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند، به دلیل اینکه شرکت خودروسازی مدعی افزایش قیمت خودروهای خود هستند، موفق به تحویل گرفتن خودروی خود نشده‌اند. 

به همین دلیل آن‌ها امروز (چهارشنبه/۲۴ آذر) در لابی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران جمع شدند. گفته می‌شود که مقام‌های تاکسیرانی با آنها دیدار کرده‌اند. در روزهای گذشته هم تجمعی در این محل برگزار شد. 

برای نوسازی تاکسی، هر تاکسیران باید حدود ۶۰ میلیون تومان واریز کند اما بخشی از قیمت خودرو را در قالب وام از شهرداری دریافت و بعد اقساط آن را واریز می‌کند. 

با اینکه مشخص نیست که دقیقا چه خودرویی به رانندگان تحویل داده می‌شود و آن‌ها صرفا می‌توانند درخواست دریافت وام نوسازی را ثبت کنند، اما به گفته تاکسیرانان؛ شرکت خودروسازی به تعهد خود در تحویل عمل نکرده و مدعی شده که قیمت خودرو حدود ۱۸ درصد گران‌تر شده است. 

در کنار طرح این خواسته، برخی رانندگان که خودرو خریداری کرده‌اند اما به دلیل مشکلات حقوقی، صاحب سند نشده‌اند، از سازمان تاکسیرانی می‌خواهند که زمینه نوسازی تاکسی‌های مستهلک آن‌ها را فراهم کند. 

در همین حال تاکسیرانان از شهرداری می‌خواهند که عوارض سالیانه آنها را حذف کند؛ چراکه آن‌ها در خدمت حمل و نقل عمومی هستند اما از بابت تردد خود در شهر، پول پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز