خبرگزاری کار ایران

پیام رییس اورژانس به مناسبت روز آتش‌نشان‌

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۴۴

سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی ضمن گرامی داشت یاد شهدای آتش نشان روز آتش نشان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ متن پیام پیمان صابریان به شرح زیر است:

"پیامبرصلی الله علیه وآله : مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیَهَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّهُ

کسی که عده‌ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش سوزی نجات دهد ، بهشت بر او واجب می ‌شود»

روز آتش نشان بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان هایی پرداخته شود که بدون هیچ ترس و دلهره ای به دل حادثه می‌روند و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم نجات جان و مال هم نوع خویش است که تا آنها بتوانند در امنیت و رفاه زندگی کنند.

بدون شک بر کسی پوشیده نیست که این روز بزرگ و پر افتخار به نیکو داشت حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی‌مان در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.

جامعه اورژانس کشور در همه حال کوشش‌ها، استقامت‌ها، بزرگی‌ها و از خود گذشتی‌های این قشر زحمت‌کش که همچون فرشته‌ای برای نجات هموطنان خویش می‌شتابند را درک می‌کند و ستایشگر زحمات این نیک سرشتان است.

 بدون شک این فرشتگان نجاتی که ملبس به لباس شرافتمند آتش نشانی در جامعه حضور دارند یادآور اخلاص، از خود گذشتگی و ایثار دلاور مردانی هستند که بدون تکیه بر توقعات و گرایش‌های مادی برای کسب رضای خداوند بزرگ و نجات جان انسان‌ها از هستی و سلامت خویش می‌گذرند تا همنوعان آنها از گزند حوادث مصون و ایمن باشند.

در روزی که به نام این عزیزان نامگذاری شده است جا دارد یاد شهدای آتش نشان حادثه غمبار پلاسکو را گرامی بداریم. آتش‌نشانان فداکاری که جان‌ها و دل‌هایشان از آتش‌ فروزان عشق و وظیفه، تابناک بود و با شهامت جان خود را برای نجات جان هم میهنان خویش نثار کردند.

بنده به نمایندگی از اعضای جامعه اورژانس کشور ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمت کش کشور، هفتم مهرماه، روز آتش نشان و ایمنی را به این عزیزان تبریک و تهنیت گفته و آرزوی توفیق و سلامتی برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور را از خداوند بزرگ مسالت دارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز