خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

​مراسم کلنگ‌زنی ساخت ۷۲۹ واحد مسکونی ایثارگران در مشهد مقدس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۵۷

​مراسم کلنگ‌زنی ساخت ۷۲۹ واحد مسکونی ایثارگران شهر مشهد در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سعید اوحدی سه‌شنبه ۸ تیرماه در جریان سفر به استان خراسان رضوی و در مراسم کلنگ‌زنی ۷۲۹ واحد مسکونی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد: سال گذشته و در ماه‌های پایانی سال تفاهم‌نامه‌ای به همت مهندس معتمدیان استاندار محترم خراسان رضوی و پشتیبانی وزارت مسکن و شهرسازی برای تامین زمین جهت ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی ایثارگران امضا شد و امروز شاهد هستیم که در مدت بسیار کوتاهی از امضای تفاهم‌نامه کلنگ‌زنی ۷۲۹ واحد در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: همین حرکت در استان‌های دیگر هم شروع شده است و در همین راستا سال ۱۴۰۰ را سال نهضت ساخت مسکن جامعه ایثارگران نام‌گذاری کرده‌ایم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در بازدید از هتل در دست احداث امام رضا (ع) گفت: پروژه هتل امام رضا (ع) تقریبا به مدت دو سال متوقف مانده بود و از حدود ۸ ماه پیش با جدیت کار ساخت آن شروع شده است. مراحل اجرایی این طرح ۹۵ درصد پیشرفت داشته و در مرحله تجهیز است که امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این هتل باشیم.

معاون رییس جمهور همچنین در همایش مشترک اعضای شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و روسای بنیاد شهرستان‌های خراسان رضوی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را بزرگترین توفیقی دانست که نصیب انسان‌ها می‌شود و افزود: ظرفیت معنوی ایثارگران در حدی است که تنها خداوند می‌تواند با آنان طرف حساب‌ باشد، اما خداوند خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را نیز به حال خود نمی‌گذارد و در حدیثی قدسی می‌فرماید که او جانشین شهدا در خانواده‌هایشان می‌شود.

اوحدی افزود: به برکت تلاش‌های کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیقات خوبی را در مسیر خدمت به ایثارگران به دست آوردیم که یکی از مهمترین آن‌ها پرداخت حدود ۸ هزار میلیارد تومان از مطالباتی بود که مازاد بر بودجه بنیاد بود. 

وی با اشاره به برگزاری ۷ کنگره ملی و یک کنگره بین‌المللی در سال ۱۳۹۹ گفت: خوشبختانه شاهد تحولی عظیم در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و اقدامات بزرگی در این زمینه انجام شده است. 

معاون رییس جمهور در ادامه به تشریح بخشی از عملکرد و برنامه‌های بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی به ایثارگران پرداخت.

وی در بخش دیگری از این سفر از پروژه در دست احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان خراسان رضوی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه قرار گرفت. 

اوحدی در آخرین برنامه کاری خود در سفر به خراسان رضوی با جانبازان قطع نخاع بستری در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشهد مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز