خبرگزاری کار ایران

برای پرداخت عوارض سالیانه؛

شهرداری ارومیه به شهروندان جوایز خوش‌حسابی پرداخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۹۴۶

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه اعلام کرد: در راستای فرهنگ سازی و تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض سالیانه، هدایایی به عنوان جوایز خوش حسابی به شهروندان اهدا می شود.

به گزارش ایلنا، ناصر رکاب در برنامه زنده رادیویی«شهریمیز» با بیان اینکه جوایز خوش حسابی شهرداری ارومیه برای پرداخت کنندگان نقدی عوارض نوسازی و بهای خدمات شهری به شهروندان اهدا می شود، اظهار کرد: این جوایز شامل 5 خودرو ، 20 قطعه سکه بهار آزادی، 114 عدد تبلت و 30  دستگاه دوچرخه به برندگان تعلق می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته نیز شهرداری ارومیه به شهروندان جوایز خوش حسابی اهدا کرده بود.

رکاب با اشاره به سامانه 137 شهرداری ارومیه و نیز سیستم هوشمند ارسال پیامک به شماره 1000441137 زیر نظر روابط عمومی شهرداری ارومیه اداره می شود، بیان کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات شهری خود را با این سامانه‌ها در میان بگذارنند تا مشکلات آن در اسرع وقت رسیدگی شود .

وی با اشاره به فعالیت بخش امور بین الملل روابط عمومی شهرداری ارومیه به مدت شش سال، خاطر نشان کرد:  بخش امور بین الملل شهرداری ارومیه  در بخش برقراری ارتباطات بین المللی با کشورهای همجوار در حال فعالیت است و تاکنون توانسته زمینه‌های ارتباط در بخش گردشگری و فرهنگی شهرداری ارومیه با کشورهای همجوار چون ترکیه، اقلیم کردستان عراق را فراهم کند.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری ارومیه با بیان اینکه با تلاش‌های امور بین الملل روابط عمومی شهرداری ارومیه، قرارداد خواهرخواندگی ارومیه با ارزوم ترکیه منعقد شد، اظهار کرد: مقدمات خواهر خواندگی شهر ارومیه با  طرابوزان ترکیه نیز در حال بررسی است.

وی افزود: در تداوم ارتباطات بین المللی شهرداری ارومیه با ترکیه و اقلیم کردستان عراق، واحد امور بین الملل روابط عمومی شهرداری ارومیه در حال برنامه ریزی بر برقراری ارتباط فرهنگی و گردشگری با شهرهای باکو و گنجه جمهوری آذربایجان است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز