خبرگزاری کار ایران

ارومیه میزبان رویداد ملی جامعه پرداز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۶۹

دبیر رویداد جامعه پرداز کشور گفت: یازدهمین رویداد ملی جامعه پرداز در آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام گودرزی در ایین افتتاحیه رویداد ملی جامعه پرداز که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، گفت: امروز یازدهمین رویداد ملی جامعه پرداز در ارومیه برگزار می‌شود و بنا داریم تا پایان سال  در مجموع در ۲۱استان این رویداد را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ با برگزاری رویداد در تمامی استان های باقی مانده مراسم کشوری این رویداد را برگزار خواهیم کرد.

دبیر رویداد جامعه پرداز کشور اظهار کرد: رویداد جامعه پرداز یک رویدادی است که در گام اول با تاکید به بدنه فعالان حوزه خانواده با دو زیر موضوع ازدواج و طلاق و موضوع فرزند آوری و هویت زن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام گودرزی یاد آور شد: موضوع اصلی و هد ف اصلی از برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است و ۳ مسئله برا ی رسیدن به این اهداف تعریف شده که معارفه و جلوگیری از موازی کاری، مسئله محوری و اجرای عملیات مشترک از جمله آنها است.

دبیر رویداد جامعه پرداز کشور یاد آور شد: ما در حوزه های مختلف کار کرده ایم اما متاسفانه باهم همکاری نمیکنیم و شاهد موازی کاری های هستیم اگر دست در دست هم بدهیم و کار تشکیلاتی انجام دهیم به نتیجه مثبت و سازنده خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با کار تشکیلاتی به پیروزی رسید، تصریح کرد: دشمن با کار سازمانی و تشکیلاتی در تلاش برای ضربه به کشو ر است لذا باید در کار فرهنگی و تمام حوزه به کار گروهی و تشکیلاتی توجه کرده و هماهنگ و همسو باهم کارها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: اپلیکیشن خانمان برای این رویداد طراحی شده که افراد حاضر در رویداد در آن ثبت نام می‌کنند و اطلاعات خود را در آن وارد می کنند و باهم در ارتباط هستند تا ضمن اشتراک گذاری لیست فعالان حوزه خانواده و جمعیت شاهد هم افزایی و هماهنگی بین گروه ها نیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز