خبرگزاری کار ایران

دریافت مستمری ماهانه بیش از ۵۰۰۰ بازنشسته در آذربایجان غربی از صندوق بیمه عشایر و روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۶۰۸

مدیر صندوق بیمه اجتماعی،کشاورزان،روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: ۵ هزار و ۴۱۵ نفر بازنشسته از این صندوق مستمری ماهانه دریافت می کنند.

به گزارش ایلنا، سیروس محمودیان در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه  پنج هزار و ۴۱۵ نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر عشایر و روستایی در سطح استان وجود دارد گفت:شاخص استانی پوشش این بیمه پایین است.

وی با اشاره به فعالیت ۹۵ کارگزاری صندوق بیمه ای کشاورزان،روستائیان و عشایر در استان گفت:افراد ۱۸ تا ۵۰ ساله می‌تواند. با عضویت در این صندوق بیمه ای از خدمات آن بهره مند شوند.

محمودیان افزود: هم اکنون ۱۴۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه ای این صندوق هستند که از این تعداد بیمه  ۲۰ هزار نفر در استان منقطع شده است.

محمودیان با ابراز تأسف از اینکه مناطق محروم استان از پوشش بیمه ای منتفع نیستند، تصریح کرد: مستمری بازنشستگی، مستمری ازکار افتادگی، مستمری به بازماندگان، انتقال سوابق به سایر صندوقهای بیمه ای، ۴ خدمتی است که این صندوق بیمه ای به جامعه هدف ارائه می کند. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه اقشار تحت پوشش این بیمه بسیار گسترده است تصریح کرد: با وجود اینکه این بیمه برای عشایر و روستایی است اما تمامی نویسندگان، فعالان حوزه کتاب، هنرمندان، ورزشکاران و خبرنگاران را دربرمی‌گیرد و صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌ غربی آماده امضای تفاهم‌نامه با خانه مطبوعات استان برای بیمه کردن خبرنگاران و خانواده‌های آنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز