خبرگزاری کار ایران

آذربایجان غربی میزبان رویداد توانمند سازی همنا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۴۲۰

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: رویداد توانمند سازی همان برای نخستین بار در استان و با هدف توانمند سازی سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد بیرامی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به میزبانی استان از ۲ رویداد بزرگ کشوری در حوزه جوانان و تشکل های مردم نهاد گفت: رویداد توانمند سازی همنا ویژه تشکل‌ها و سمن‌های جوانان و اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست سازمان های مردم نهاد جوانان از تاریخ ۹ تا ۱۱ آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

بیرامی از فعالیت ۱۵۱ سمن در حوزه جوانان استان خبر داد و گفت:۲۴ دستگاه مسئول پیگیری مطالبات جوانان هستند و اداره کل ورزش و جوانان دبیر خانه ستادی این حوزه است.

وی افزود: سال گذشته  آذربایحان غربی در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش جز استان های برتر شناخته شد و در حوزه جوانان نیز رشد ۱۱ پله ای نسبت به سال های گذشته داشت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از برگزاری اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست سازمان های مردم نهاد در ارومیه خبر داد و گفت: این اجلاس با حضور ۳۱ استان و بمدت ۲ روز در ارومیه برگزار می شود.

سعید سهند افزود: در حال حاضر ۲۲ تشکل فعال محیط زیستی در استان فعالیت دارند و یک هزار نفر نیز عضو این تشکل ها هستند.

شهند افزود: توسعه فرهنگ زیست محیطی،حرکت پرشتاب صنعت استان به سمت توسعه پایدار،تسهیلکری در حوزه مشارکت های مدنی محیط زیستی از اهداف فعالیت این تشکل ها است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همچنین به افتتاح ۱۶۰ خانه محیط زیست طی سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت:این خانه ها با هدف بسط فرهنگ محیط زیست فاعلیت می کنند.

شهند ادامه داد: ۱۵ درصد مساحت استان در قالب ۸ منطقه محافظت شده تخت مدیریت حفاظت محیط زیست استان است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست سازمان های مردم نهاد با حضور دبیران استانی سراسر کشور و مدیران وزارتی طی روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز