خبرگزاری کار ایران

اجرای پروژه‌های آبرسانی در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۶۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: طرح‌های آب‌رسانی به 4 روستای فاقد دهیاری در خوی با هدف برخورداری ساکنان آنها از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یداله سلطانی در گفت و گو با خبرنگاران محرومیت زدایی از چهره روستاها را از اولویت کاری مسئولان استانی و شهرستان خوی ذکر کرد و افزود: برای حل مشکلات 4 روستای  شهرستان 2 میلیارد و 700 میلیون ریال عتبار اختصاص یافته است.

وی به اقدامات انجام یافته در روستای جعفر آباد در بخش مرکزی شهرستان خوی اشاره کرد و افزود: 600 متر لوله گذاری خط انتقال آب ، بهسازی 3 دهنه چشمه با اعتبار 700 میلیون ریال انجام گرفته است.

سلطانی در ادامه از انجام 250 متر خط انتقال آب با قطر 63 میلی متر و بهسازی یک دهنه چشمه با اعتبار یک میلیارد ریال در روستای دمدم خبرداد و گفت: احداث  2 باب حوضچه شیرآلات شبکه در روستای ملا اسماعیل با اعتبار 500 میلیون ریال و اصلاح و بهسازی مخزن ذخیره 20 متر مکعبی روستای هدر با اعتبار 500 میلیون ریال از دیگر اقدامات این شرکت در روستاهای فاقد دهیاری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خاطر نشان کرد: 350  نفر در این روستاها ساکن هستند و با انجام طرح های در دست اجرا منابع پایدار آب شرب برای این روستاها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز