خبرگزاری کار ایران

راه اندازی چاه آب شرب روستای فنایی خوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۳۱۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: چاه آب روستای فنایی که بر اثر زلزله مهرماه خوی تخریب شده بود تعمیر و راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، ید الله سلطانی در گفت و گو با خبرنگاران،  با اشاره به بهره برداری از چاه آب شرب روستای فنایی اظهار کرد: برای تجهیز و بهره برداری این چاه اعتباری افزون بر ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شرکت هزینه شده است.

سلطانی افزود: حفاری این چاه به روش روتاری در سال ۹۵ انجام شده بود  و برای بهره برداری از این چاه ۴۵۰  متر خط انتقال با جنس پلی اتیلن به قطر ۹۰ میلیمتر اجرا  و با یک دستگاه دیزل ژنراتور  راه اندازی شد .

سلطانی ادامه داد: در اثر زلزله مهر ماه امسال در شهرستان خوی لوله جدار چاه دچار مشکل شده بود و عملیات آبرسانی این روستا را با مشکل روبرو کرده بود.

وی تصریح کرد: بنابر نیاز مردم این روستا  با انجام عملیات جهادی چاه موجود تجهیز و مشکلات تامین آب روستاییان  رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب خوی یاد آور شد: به منظور  مدیریت شرایط فعلی کم آبی این شرکت از سال‌گذشته نسبت به تهیه و نصب فشارشکن در مکان‌های مورد نیاز و انجام عملیات نشت‌یابی شبکه توزیع و جداسازی استفاده از آب شرب در فضای سبز شهری و شناسایی انشعابات پرمصرف، تعویض کنتورهای معیوب اقدامات لازم صورت گرفته و در همین رابطه اقدامات فرهنگی خود را با هدف  درست مصرف کردن در  دست اجرا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز