خبرگزاری کار ایران

ایلنا از آذربایجان غربی گزارش می‌دهد؛

در نخستین روز مهر؛ دانش آموزان از انتظارات و خواسته‌های شان سخن می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۴۴

سال تحصیلی جدید در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ شروع سال تحصیلی در یکی از مدارس مناطق کم برخوردار ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، صبح امروز در نخستین روز از ماه مهر، سال تحصیلی جدید بیش از ۷۰۰ هزار در ۵ هزار و ۲۰۰ مدرسه شهری و روستایی آذربایجان غربی آغاز شد و دانش‌آموزان برای ۹ ماه تحصیل رهسپار مدارس شدند.

زنگ آغاز سال تحصیلی امروز با حضور مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی مدرسه دخترانه اسکویی ارومیه نواخته شد.

طبق اعلام مسئولان، ساعت شروع کلاس‌های درس دبیرستانی‌ها ۷:۳۰ صبح و دبستانی‌ها ۸ صبح است، یعنی در این ساعت باید دانش‌آموزان در کلاس درس حاضر باشند و طبیعتا زمان حضور آنها در مدرسه باید قبل از ۷:۳۰ و ۸ صبح باشد.

همزمان با نخستین روز سال تحصیلی جدید، بارها از گفته‌های مسئولان و انتظارات آنها از دانش‌آموزان سخن گفته شد اما دانش آموزانی که امروز رهسپار مدارس شدند هم انتظارات و خواسته‌هایی دارند که کمتر به آنها پرداخته می‌شود، در این گزارش به سراغ دانش آموزان رفتیم تا انتظارات آنها را از نظام آموزش وپرورش و مدارس کشور را به گوش مسئولان برسانیم.

 ساعت ۷:۳۰ صبح،  ۲ دختر دانش آموز که به سمت مدرسه می‌روند  توجهم را جلب می‌کند، از آنها می‌خواهم چند دقیقه‌ای وقت گذاشته و از انتظارات‌شان برای‌مان بگویند.

این ۲ دانش‌آموز که در پایه ششم و هفتم تحصیل می‌کنند می‌گویند: امروز با شور و اشتیاق از خواب بیدار شدیم تا در نخستین روز مهر به مدرسه بیاییم.

این دانش آموزان ادامه دادند: امیدوارم این اشتیاق در طول سال تحصیلی همراه ما باشد.

آتوسا، دانش آموز دیگری که همراه مادرش به مدرسه آمده است می گوید: از معلمان خود انتظار داریم توجه بیشتری به دانش آموزان داشته باشند.

او ادامه می‌دهد: دوست دارم معلم مان با لباس های رنگی در کلاس مان حاضر شود.

به گزارش ایلنا، بی شک آینده هر کشوری به دست دانش آموزانش ساخته می‌شود از همین رو توجه به نیاز ها و خواسته‌های دانش آموزان موجب ارتقای کیفیت تحصیلی در مدارس شده و روزهای خوش آینده را در کشور را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز