خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا، مطرح شد؛

۶۰۰۰ مدرسه در آذربایجان غربی آماده فعالیت حضوری دانش آموزان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۵۷۶

مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی از آمادگی ۶ هزار مدرسه و ۴۰ هزار معلم برای آغاز حضوری سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

جواد جنگی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به اینکه امسال ۶۶۸ هزار دانش آموز در استان از روزهای نخست سال تحصیلی راهی مدارس می شوند گفت: ۴ هزار نو آموز پنج سال تمام در استان وجود دارد که تاکنون ۲۵ هزار نفر از آنها در سامانه ثبت نام کرده و از امروز راهی مدارس شدند.

جنگی افزود: ۶ هزار مدرسه در استان و ۴۰ هزار معلم از ابتدای مهر آماده فعالیت حضوری  دانش آموزان هستند.

مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی همچنین از طرح  تغذیه رایگان برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان خبر داد و گفت:این طرح در مدارس شهرستان ها و مناطق نوار  مرزی ۲۰ تا ۳۰ کیلومتری اجرا می شود.

وی مناطقی را که شامل طرح تغذیه رایگان دانش آموزان هستند را شهرستان های سردشت، ماکو،اشنویه، پیرانشهر،خوی، پلذشت، چالدران، سلماس، شوط، سیلوانا و انزل عنوان کرد و گفت: دانش آموزان این مناطق از امسال از طرح تغذیه رایگان دانش آموزی بهرمند خواهند شد.

وی محل تامین اعتبارات طرح تغذیه رایگان دانش آموزی را از محل اعتبارات استانی عنوان کرد و گفت: مقرر شده تغذیه مورد نیاز این دانش آموزان از کارخانجات باکیفیت داخل استان تامین و توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز