خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان:

ثبت نام نوآموزان قزوینی از هشتم خرداد آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۱۴

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در استان قزوین از روز یکشنبه 8 خرداد 1401 آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیامک مهدیکار گفت: تمهید شرایط لازم برای ثبت نام دانش آموزان و ضرورت تکریم ارباب رجوع و مراجعین و آمادگی کامل مدارس در این باره از اهمیت جدی برخوردار است.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر رعایت الزامات قانونی در زمان ثبت نام، اقناع سازی خانواده‌ها را  اولویت اول در موضوع ثبت نام بیان کرد.

وی  بر ضرورت فراهم کردن شرایط مطلوب در مدارس برای تکریم ارباب رجوع و برخورد محترمانه مسئولین ثبت نام با اولیا تاکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: ثبت نام یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش قبل از شروع سال تحصیلی است که اجرای مطلوب آن می‌تواند دغدغه‌های خانواده‌ها را کاهش دهد و ثبت نام دانش آموزان مصداق بارز خدمت به مردم است و هیچ دلیلی برای عدم ارائه خدمت مناسب به ارباب رجوع قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: در امر ثبت نام باید به مشکلات خانواده‌ها توجه گردد و از این رو محدودیت‌ها و ظرفیت مدارس و موقعیت جغرافیایی دانش آموزان مبنای انتخاب مدرسه و اولویت ثبت نام است.

مهدیکار تحقق عدالت آموزشی را مستلزم رعایت ضوابط ثبت نام توسط اولیا و همکاران اعلام کرد و بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات توسط تمام همکاران اداری و آموزشی و همراهی اولیا به منظور هم افزایی در موضوع ثبت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز