خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان قزوین در 24 حوزه امتحانی درحال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۰۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون‌های نهایی 2 هزار و 212 دانش‌آموز دوره متوسطه در استان قزوین در 24 حوزه امتحانی در حال برگزاری است و تا چند روز آینده ادامه دارد و شرایط لازم برای شرکت افراد مشکوک به کرونا نیز فراهم شده است.

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به برگزاری آزمون‌های دی ماه گفت: آزمون‌های دی ماه در استان آغاز شده و آزمون‌های نهایی تا 27 و داخلی نیز تا پایان دی ماه ادامه دارد و 13 هزار دانش‌آموز متوسطه در امتحانات شرکت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: آزمون جاماندگان پایه دوازدهم که در خرداد و شهریور موفق به کسب نمره لازم نشده‌اند از دوم دی ماه در حوزه‌های امتحانی آغاز شده، آزمون جاماندگان پایه نهم نیز به صورت حضوری برگزار شد و در مجموع آزمون‌های نهایی برای سه هزاردانش‌آموز درحال برگزاری است.

وی عنوان کرد: تاکید ما بر برگزاری حضوری امتحانات و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و تا کنون که 18 روز از آغاز آزمون‌ها گذشته به بهترین شکل صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزانی که مبتلا به کرونا هستند  غیبت موجه داشته و با توجه به اینکه امکان برگزاری مجدد آزمون طی این مدت نیست می‌توانند در خرداد ماه مجدد در آزمون شرکت کنند؛ در آزمون‌های داخلی نیز با هماهنگی عوامل و مدیر مدرسه امکان برگزاری مجدد آزمون پس از بهبود فراهم است.

وی  بیان کرد: برای دانش‌آموزانی که مشکوک به کرونا هستند در تمام حوزه‌ها یک اتاق ایزوله درنظر گرفته شده است و والدین اطمینان داشته باشند که تمام آزمون‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی درحال برگزاری است و با توجه به اینکه آزمون‌های غیرحضوری از پایایی و روایی لازم برخوردار نبود بر آزمون حضوری تاکید می‌شود.

اصغری گفت: برگزاری آزمون‌های داخلی نیز به خود مدارس واگذار شده و می‌توانند در بازه زمانی دهم تا پایان دی ماه آزمون‌ها را برگزار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز