خبرگزاری کار ایران

معلمان و دانش آموزان برتر استان قزوین تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۹۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تجلیل ۲۰۰ معلم و دانش آموز برتر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی  ۲۰۰ معلم و دانش آموز مقطع متوسطه حائز رتبه‌های برتر کشوری و استانی از ۲ ناحیه آموزش و پرورش قزوین و ۱۲ منطقه آموزش و پرورش استان، تجلیل شدند.

در بین این دانش آموزان، ۴۴ دانش آموز در المپیاد‌های علمی، مدال‌های طلا، نقره و برنز کسب کرده بودند.

همچنین در این مراسم از ۵۲ دانش آموز و هنرجوی برگزیده استانی، ۶ هنرجوی موفق در جشنواره تولید هنرستانها، ۳۶ مدیر برگزیده استانی، ۴ مدیر حائز کسب رتبه سوم گروه مدیران کشوری و ۴ مدیر هنرستان حائز کسب رتبه سوم جشنواره تولید هنرستان‌ها قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، با اشاره به رتبه کشوری این اداره کل گفت: رتبه آموزش و پرورش استان قزوین در سال ۹۸ بیست و یک بود که امسال این اداره کل به رتبه دهم ارتقاء پیدا کرده است.

حسنعلی اصغری افزود: ظرفیت‌های استان قزوین بیش از این است و باید در جایگاه دوم یا سوم کشور باشد.

او با بیان اینکه اکثر رتبه‌های برتر کنکور سراسری، از رشته‌های تجربی و ریاضی هستند، گفت: باید به علوم انسانی اهمیت بدهیم و نخبه پروری کنیم.

اصغری افزود: باید ایده‌های دانش آموزان نخبه به تولید ثروت منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز