خبرگزاری کار ایران

اول خرداد امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۸۵

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان از برگزاری امتحانات نهایی ۱۰هزار و ۸۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم استان در ۷۷ حوزه آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا جلیلوند با اعلام این خبر گفت: با توجه به استمرار آموزش حضوری و تدریس تمام محتوای کتب درسی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم تمامی دوره‌های تحصیلی به شیوه حضوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان قزوین افزود: امتحانات از اول تا ۲۸ خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل گندزدایی و ضد عفونی فضا و تجهیزات حوزه‌ها با تهویه هوای مناسب، برگزار می‌شود.

جلیلوند اظهار داشت: سؤالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خرداد ماه طراحی و بصورت الکترونیکی به حوزه‌های امتحانی ارسال خواهد شد.

او از والدین خواست: با فراهم نمودن شرایط مناسب در ایام باقیمانده سال تحصیلی در به ثمر رساندن تلاش فرزندانشان و خدمات آموزشی و پرورشی مدارس همراهی بیشتری داشته باشند.

جلیلوند در خصوص حضور دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا در حوزه‌های امتحانی گفت: این دانش آموزان در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، در امتحانات شرکت می‌کنند و از این بابت هم نگرانی وجود ندارد.

ارزشیابی پایانی پایه نهم مدارس روزانه، بزرگسالان و داوطلبان آزاد با طراحی سوالات هماهنگ استانی و اجرای مدرسه‌ای در بازه زمانی اول تا ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد و همچنین طراحی سوالات دانش آموزان بزرگسال و داوطلبان آزاد پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای خواهد بود.

استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز