خبرگزاری کار ایران

اعزام ۴۰۰ نفر از ساکنان محلات کم برخوردار آذربایجان غربی به پیاده روی اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۱۳

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: ۴۰۰ نفر از ساکنان محلات کم برخوردار آذربایجان غربی در قالب کاروان به پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، احسان ابراهیمی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در محلات کم برخوردار ۲۰۲۰ در محلات هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تعداد ۴۰۰ نفر به سفر پیاده روی اربعین و کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی افزود: این افراد از ساکنان  محلات کم برخوردار هستند که در قالب کاروان و با ۱۱ اتوبوس  به پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان  یادآور شد: تمامی هزینه های این سفر زیارتی توسط قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات ۲۰۲۰ ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: این افراد توسط خانه های هلال،بهزیستی،کمیته امداد شناسایی شده اند که اکثر آنها زائر اولی هستند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام همچنین از پرداخت کمک هزینه سفر به پیاده روی اربعین برای ۷۰۰ زائر اولی خبر داد و گفت: این افراد در قالب پویش سفیر احسان کمک هزینه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز