خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماه گذشته اتفاق افتاد؛

برگزاری ١٨ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در تالار وحدت ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۰۶

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: از آذرماه سال گذشته تا خرداد سال جاری ۱۸ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در تالار وحدت ارومیه برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری ۱۸ عنوان برنامه طی ۶ ماه گذشته در تالار وحدت ارومیه خبر داد و گفت: برنامه همایش خیرین مدرسه ساز،  جشن ازدواج آسان با مشارکت سپاه شهدای استان، ویژه برنامه تبیینی انقلاب و نفوذ فرهنگی، برنامه کانون وکلای استان، کنسرت مجید رضوی، ویژه برنامه روز شهید و جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد از جمله این برنامه‌ها است.

نوروزی اجرای کنسرت حسن ریوندی، برنامه هنرستان هنرهای زیبا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، کنسرت معین زندی، برنامه‌های گرامیداشت روز معلم، سیمنار آموزش بورس، کنسرت رضا بهرام، ویژه برنامه همایش هموطنان مسیحی با حضور رهبر آشوریان جهان، سمینار قدم های طلایی، جشنواره جوانی جمعیت زرسا، کنسرت راغب و محسن ابراهیم زاده را از دیگر برنامه های بگزار شده در این تالار عنوان کرد. 

وی ادامه داد: این مجتمع بزرگ فرهنگی شامل یک سالن کوچک به ظرفیت ۳۹۵ نفر و یک سالن همایش به ظرفیت یک هزار و ۶ نفر است.

نوروزی ادامه داد: همچنین تالار وحدت ارومیه دارای سالن نمایش «وی پی آی»، محیط روباز برای اجرای نمایش به ظرفیت ۳۰۰ نفر، سالن بلک باکس، نگارخانه، کلاس‌های آموزشی و بخش‌های مختلف است. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: اینکه استان آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام و ادیان در کشور بوده، امر وحدت بین ادیان و اقوام در این استان از اهمیت دو چندان برخوردار است به همین دلیل نام این مجتمع به نام تالار وحدت نام گذاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز