خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۲۰۰ مسجد آذربایجان غربی میزبان برنامه های دهه فجر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۲۹۲

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: برنامه های دهه فجر امسال در یک هزار ۲۷۳ مسجد آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه  ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر امسال توسط کانون های مساجد برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ها در یک هزار و ۲۷۳ مسجد استان و با مشارکت ۵ هزار نفر برگزار خواهد شد.

رضایی اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال بر مدار جهاد تبیین، ایجاد فضای برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی بین جوانان و نوجوانان و امید آفرینی در بین آحاد جامعه برگزار می‌شوند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  آذربایجان غربی یاد آور شد: در دهه فجر امسال جشنواره سرود بچه های مسجد برای اولین بار در ارومیه و میاندوآب برگزار می شود که تاکنون ۲۲گروه سرود از ارومیه در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را  رشد و شکوفایی استعداد بچه های مسجد عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال ۶محفل انس با قران کریم در ارومیه، قوشچی، میاندوآب، سلماس، نقده با حضور ۴۴کانون برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر جشن بزرگ دهه هشتادی ها با هدف معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی به دهه هشتادی و نودی ها با حضور ۲۵۰۰نفر دهه هشتادی و نودی در ارومیه برگزار می شود و از نماهنگ «عشق من ایران» که به ۳ زبان ترکی، کردی و فارسی که در کانون‌های مساجد استان تهیه شده رونمایی خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشن های بزرگداشت ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز