خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین کانون فرهنگی و هنری رسانه ملی کشور در مسجد صدا و سیمای فارس

کد خبر : ۱۴۴۵۶۸

همزمان با ایام الله دهه فجر طی برگزاری مراسم جشن انقلاب وطی مراسمی اولین کانون فرهنگی و هنری رسانه ملی کشور در مسجد سلمان فارسی صدا و سیمای مرکز فارس تاسیس و راه اندازی شد.

شیراز - ایلنا: همزمان با ایام الله دهه فجر طی برگزاری مراسم جشن انقلاب وطی مراسمی اولین کانون فرهنگی و هنری رسانه ملی کشور در مسجد سلمان فارسی صدا و سیمای مرکز فارس تاسیس و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در این مراسم گفت: امروز مفتخریم که در حاکمیت جمهوری اسلامی مستقل و آزاد زندگی کنیم و این ایام فرصتی است که جشن انقلاب را برپا کنیم و به یاد بیاوریم که جمهوری اسلامی توسط چه کسانی به وجود آمد و در چه شرایط دشواری به پیروزی رسید.

محمدباقرکشفی افزود: همه کسانی که در پیروزی انقلاب سهیم بودند، هدفشان رسیدن جامعه به اصالت وکرامت انسانی وتدوین قانون برگرفته از وحی الهی بود. افرادی که شجاعانه ایستادند و شهید شدند و ما امروز شاهد این بزرگی و عظمت هستیم و ایران به عنوان یک کشور مستقل ونام آور در منطقه شناخته شده است.

کشفی به ضرورت شاد بودن مردم اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه خنداندن مردم سخت است لازم است در قالب هنجارهاو باور‌هایمان و با توجه به احادیثوسیره ائمه در این مورد بیندیشیم و به عنوان رسانه باید تعریف و ساز وکار مشخصی از شادی ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز