خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

استقبال بی نظیر شهروندان از نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۵۹۰

دبیر اتاق تعاون آذربایجان غربی از استقبال خوب شهروندان از نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون در ارومیه خبر داد.

محمد رضا شجاعی راد در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در ارومیه که از بیستم دی ماه آغاز شده با استقبال گسترده شهروندان روبرو شده است.

شجاعی راد افزود: این نمایشگاه در ۴۰ غرفه و با حضور تعاونی هایی از ۷ استان کشور از بیستم دی ماه آغاز شده و روز جمعه ۲۳ دی ماه به کار خود پایان داد.

دبیر اتاق تعاون آذربایجان غربی دلایل استقبال شهروندان از این نمایشگاه را عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا به خریداران عنوان کرد و گفت: برخی غرفه داران که تولید کننده محصول نیز هستند اجناس خود را بسیار پایین تر از نرخ مصوب به مشتریان عرضه می کنند.

وی از برگزاری سه نمایشگاه دیگر تا پایان امسال و با حضور تعاونی های فعال از سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل،نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستبافت و نمایشگاه تجهیزات ساختمانی که در بهمن و اسفند ماه امسال در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه های تخصصی توانمندی های بخش تعاون را حمایت از تعاونی ها و عرضه محصولات تولیدی بدون واسطه تعاونی ها در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه حمایت از تعاونی های فعال در دستور کار اتاق تعاونی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز