خبرگزاری کار ایران

حضور مدیران کل دستگاه های دولتی در سامانه سامد در جهت پاسخگویی به سئوالات شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۴۹

مدیران کل پنج دستگاه دولتی و حاکمیتی آذربایجان غربی روز شنبه از ساعت ۹ صبح با حضور در سامانه سامد، پاسخگوی سوالات مردم در حوزه‌های کاری هستند.

به گزارش ایلنا، پنح مدیر کل استان امروز شنبه در سامانه سامد حضور پیدا کرده و پاسخگوی سئوال شهروندان خواهد بود. این اقدام با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، برنامه ریزی شده است.  

حضور مدیران در بستر سامد از تاکیدات استاندار آذربایجان غربی است که در راستای استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسوولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق شده و تداوم دارد.  

براساس زمانبندی مدیران کل ثبت احوال، امور مالیاتی، دفتر امور شهری، شرکت توزیع برق و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این سامانه جهت پاسخگویی در ساعت‌های مقرر حضور خواهند داشت.

زمانبندی حضور مدیران کل در سامانه سامد به این شرح است:

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان غربی از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی از ساعت ۱۰ تا ۱۱صبح

مدیرکل امور مالیاتی از ساعت ۱۰ تا ۱۱صبح

مدیرکل دفتر امور شهری از سات ۱۱ تا ۱۲ صبح

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از ساعت ۱۲ تا ۱۳ ظهر در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مخاطبان خود خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز