خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

امروز شهرداری تبریز با برخی جرایم میلیاردی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۲۸

عملکرد پازلی گذشته، باعثاین جرایم شده است.

شهردار تبریز گفت: امروز شهرداری تبریز با برخی جرایم میلیاردی مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی که در جمع مدیران شهرداری تبریز، عملکرد پازلی گذشته را عامل این موضوع دانست و گفت: باید به سمت خزانه‌داری مرکزی و سیستم حقوقی متمرکز و منسجم پیش رویم.

وی با اشاره به تحول ساختاری شهرداری تبریز در ماه‌های اخیر تأکید کرد: این تغییرات باید در خدمت رضایتمندی شهروندان باشد

نجفی تصریح کرد: امروز شهرداری تبریز با ارتقای جایگاه بخشی از مسئولیت‌های سازمانی به «معاونت» و «اداره کل»، ایجاد چند سازمان و برنامه‌ریزی برای افزایش مناطق شهرداری، در آستانه تحول ساختاری قرار دارد.

و ی هدف عمده از اعمال تغییرات ساختاری را تفویض بخشی از اختیارات شهردار در حوزه‌های تخصصی مدیریتی، بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی و سازمان‌دهی نیرو‌ها خواند و تاکید کرد: خروجی این تغییرات، باید در راستای افزایش و سهولت روند خدمت‌رسانی و جلب رضایت شهروندان باشد.

شهردار تبریز یادآور شد: به شخصه، تعدد سلیقه‌ها و تنوع نقطه‌نظرات را در مجموعه مدیریتی، لازم و مفید می‌دانم. اما این تعدد و تنوع، باید به دور از هر گونه تنش و حاشیه بوده و هدف واحد خدمتگذاری را پیگیری کند.

نجفی با بیان اینکه فعالیت پرشتاب شهرداری علاوه بر پیگیری اهداف و برنامه‌های سازمانی، در طولانی مدت، تحقق مدیرت واحد شهری را در پی خواهد داشت، افزود: تلاش بی‌وقفه شهرداری در بخش‌های مختلف عمران و سازندگی، مورد تاکید و تقدیر مسئولان دولتی استان قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به زمینه‌های مشترک فعالیت شهرداری با سایر دستگاه‌های اجرایی گفت: تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اجرایی، لازمه مدیریت واحد شهری است، اما با این حال رکود و ایستایی در شهرداری معنا ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز