خبرگزاری کار ایران

معاون حسابرس دیوان محاسبات کشور:

انحراف و تخلف در یک سازمان، فقط متوجه مدیران ارشد نیست

کد خبر : ۱۹۸۹۲۲

کلیه رده‌ها، چه بالا دستی‌ها و چه پایین دستی‌ها، همگی در این انحراف سهیم بوده و باید پاسخگو باشند.

معاون حسابرس کل هیئت اول امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور تأکید کرد: انحراف و تخلف در یک سازمان صرفا متوجه مدیران ارشد آن مجموعه نیست بلکه کلیه رده‌ها، چه رده‌های بالا دستی و چه رده‌های پایین دستی، همگی در این انحراف سهیم بوده و باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آقا میری که به همراه هیئتی از تاسیسات و مراکز بهره برداری خطوط لوله منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران بازدید می‌کرد، در جلسه مشترک مدیر و مسئولین این منطقه افزود: پیشگیری از تخلفات مالی، صیانت از بیت المال است.

وی گفت: دیوان محاسبات در تلاش است با اقدامات پیشگیرانه و تعامل و همکاری دولت، میزان تخلفات در دستگاه‌های اجرایی را به حداقل برساند.

آقامیری با تشریح سیاست‌ها و اقدامات دیوان محاسبات در خصوص اقدامات پیشگیرانه در این خصوص بر تقویت کنترل‌های داخلی و بررسی مسائل مالی محاسباتی تاکید کرد و افزود: دیوان محاسبات وظیفه حسابرسی و رسیدگی به عملکرد سازمان است و باید با ایجاد ارتباط و تعامل میان دستگاه‌های مختلف و اصلاح روش‌های موجود بوجه‌ها را به نحوی هزینه کرد که ماحصل آن توسعه کشور و تصمیمات قانونی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز