خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی:

حفاظت منابع طبیعی، وظیفه دینی وقانونی درجامعه اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۰۸

تلاش بر این است با تحقق این امر، پیگیری پرونده‌های مطروحه در رابطه با منابع طبیعی در دادگستری به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها انجام و با تلاش بیشتر ادارات حقوقی سازمان‌ها و نهادهای ذیربط، کاهش پروند‌ها در این رابطه در دادگستری استان حاصل شود.

ایلنا: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: حفاظت وصیانت از منابع طبیعی درجامعه اسلامی، امری مهم و وظیفه دینی، اخلاقی، انسانی و قانونی آحاد مردم و تمامی مسئولین به شمار می‌آید.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام مالک اژدر شریفی در نشستی به مناسبت روز منابع طبیعی و قانون، با حضور موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز، کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، رضا مسعودی فر معاون قضایی وسرپرست معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان، سیروس داودی سرپرست اداره کل منابع طبیعی، اعضای کارگروه توسعه کشاورزی وحفاظت از محیط زیست کمیسیون حقوق بشراسلامی شمالغرب کشور وجمعی دیگر ازدست اندرکاران این حوزه، افزود: همانگونه که اشخاص حقیقی وحقوقی از اموال خود محافظت می‌کنند، طبق تعهدات سازمانی خود نیز موظف به محافظت از اموال ملی و به خصوص منابع طبیعی هستند.
وی با تاکید بر فعالیت هرچه بیشتر ادارات حقوقی سازمان‌ها و نهادهای ذیربط و هم چنین کمیسیون‌های مربوطه گفت: تلاش بر این است با تحقق این امر، پیگیری پرونده‌های مطروحه در رابطه با منابع طبیعی در دادگستری به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها انجام و با تلاش بیشتر ادارات حقوقی سازمان‌ها و نهادهای ذیربط، کاهش پروند‌ها در این رابطه در دادگستری استان حاصل شود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی افزود: استعلاماتی که توسط دادگستری انجام می‌شود باید بر طبق شاخصه‌های جانمایی و متراژ به صورت دقیق پاسخ داده شود.
حجت الاسلام شریفی بر توجه هرچه بیشتر به پرونده‌های مالکیت اراضی اختلافی دراستان توسط مسئولین ذیربط تاکید کرد وگفت: سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی مانند جهادکشاورزی، منابع طبیعی و همچنین دیگر سازمان‌ها در این زمینه نباید هیچ گونه مسامحه‌ای در این زمینه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز