خبرگزاری کار ایران

طرح احداثشهرک اسکان موقت شهرداری تبریز بر‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۰۶

ارائه ابزار‌ها، ساختار‌ها و مدلهای نوین و کارآمد دنیای مدرن کنونی از معیارهای انتخاب این پروژه به عنوان طرح بر‌تر می‌باشد.

ایلنا: طرح احداثشهرک اسکان موقت در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت جامع بحران، از میان طرح‌های ارائه شده در کشور رتبه طرح بر‌تر را به خود اختصاص داد.
به گزارش ایلنا در اختتامیه پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت جامع بحران، لوح سپاس و جایزه ویژه به طرح شهرداری تبریز تعلق یافت.
اینجایزه توسط قدمی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و با حضور پرفسور وال‌تر آمان رئیس مجمع جهانی ریسک(GRF) و اسماعیل شیعه از دانشگاه علم و صنعت ایران به «مسعود حسن‌نژاد» مدیر بحران شهرداری تبریز اعطا شد.
ارائه ابزار‌ها، ساختار‌ها و مدلهای نوین و کارآمد دنیای مدرن کنونی از معیارهای انتخاب این پروژه به عنوان طرح بر‌تر است.
گفتنی است طرح انجام شده با مشارکت سازمان‌های مختلف دخیل در امر مدیریت بحران انجام می‌گردد و از تجارب متخصصین در طراحی و ساخت این محل استفاده گردیده است. همچنین برخی از پروژه‌های انجام گرفته در این طرح با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده است. ضمنا آموزش‌ها و آگاه سازی‌های انجام گرفته در این محل تاثیر بسزایی در جهت برنامه ریزی جهت مقاوم سازی ساختمان‌ها و سازه‌ها در برابر بلایای طبیعی دارد و در این راستا نیز گام‌های عملی مثبتی برداشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز