خبرگزاری کار ایران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تبریز ایاب و ذهاب تماشاگران تراکتورسازی را تسهیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۶۲

سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تبریز در راستای ارائه خدمات ایاب و ذهاب شایسته به هوادارن پرشور تاکسی‌های ون خود را در چهار مبدا چهارراه آبرسان، نصف راه، راسته کوچه و ورودی خیابان ورزشگاه در اتوبان شهید کسایی بسیج کرده است.

ایلنا: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تبریز، طی اطلاعیه‌ای از تسهیل در ایاب و ذهاب تماشاگران دیدار تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
به گزارش " ایلنا " در اطلاعیه این سازمان آمده است: سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی، در راستای ارائه خدمات ایاب و ذهاب شایسته هوادارن پرشور، با بسیج تاکسی‌های ون در چهار مبدا(چهارراه آبرسان، نصف راه، راسته کوچه و ورودی خیابان ورزشگاه در اتوبان شهید کسایی) از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه هفتم اسفندماه روز بازی تیم‌های تراکتورسازی و الاتحاد عربستان آماده ایاب و ذهاب تماشاگران به مقصد ورزشگاه یادگار امام و پس از اتمام مسابقه انتقال به مبدا خواهد بود.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الاتحاد عربستان ساعت ۱۶ چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز