خبرگزاری کار ایران

کتابخانه الکترونیکی دانشگاه تبریز با بیش از ۸۰۰ هزار جلد کتاب افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۴۳

این کتابخانه الکترونیکی با قابلیت جستجوی کتب بر اساس ۹ محور کلیدی، استفاده از منابع روز دنیا از ناشران معتبر بین المللی ازجملهSpringer، University press، Cambridge، Oxford، Routledge، Elsevier را برای تمامی کاربران اینترنت فراهم کرده است.

ایلنا: کتابخانه الکترونیکی دانشگاه تبریز سه شنبه با بیش از ۸۰۰ هزار جلد کتاب الکترونیکی به زبان لاتین با حضور رییس و جمعی از مدیران این دانشگاه افتتاح شد.
به گزارش " ایلنا " رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز در مراسم افتتاح این کتابخانه گفت: این کتابخانه الکترونیکی با قابلیت جستجوی کتب بر اساس ۹ محور کلیدی، استفاده از منابع روز دنیا از ناشران معتبر بین المللی ازجملهSpringer، University press، Cambridge، Oxford، Routledge، Elsevier را برای تمامی کاربران اینترنت فراهم کرده است.
" تراب نجاری " افزود: کاربران کتابخانه دیجیتال دانشگاه تبریز می‌توانند از طریق آدرس http: / / library. tabrizu. ac. ir از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است کتابخانه دیجیتال اینترانت تمام متن ۸۰۰ هزار جلدی برای غنا بخشیدن به منابع اطلاعاتی، دسترسی آسان و استفاده بهینه دانشگاهیان محترم در کتابخانه ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز