خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

جذب منابع انسانی جهت اشتغال باید متناسب با کار و حجم کار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۲

ساختار و تشکیلات شرکت‌ها باید به نحوی تنظیم شود تا نیازمندیهای آنان به نیروی انسانی متناسب با پیشرفت و توسعه تامین گردد چرا که تبعات اخراج بیشتر از این‌ها خواهد بود و آسیب‌های بسیار زیادی را وارد جامعه خواهد کرد.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: جذب منابع انسانی جهت اشتغال باید متناسب با کار و حجم کار باشد تا منجر به یک اشتغال پایدار شود در غیر این صورت معضل بزرگی از قبیل اخراج پیش رو می‌آید که تبعات آن در نوع برخورد قانونی می‌تواند بیش از این‌ها باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا میراحد حسینی در بازدید از مجتمع معدن مس سونگون افزود: ساختار و تشکیلات شرکت‌ها باید به نحوی تنظیم شود تا نیازمندیهای آن‌ها به نیروی انسانی متناسب با پیشرفت وتوسعه تامین گردد چرا که تبعات اخراج بیشتر از این‌ها خواهد بود و آسیب‌های بسیار زیادی را وارد جامعه خواهد کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به قابلیت‌های منطقه از نظر سرمایه گذاری و اشتغال گفت: باید انتظارات مردم منطقه در شهرستان‌های همجوار برآورده شود.
حسینی با تاکید بر ضرورت نگاه کلان به مسائل و پتانسیل‌های منطقه افزود: باید در بحثاشتغال نیاز و مشکلات و انتظارات استان مورد توجه قرار گیرد و در این راستا لازم است از ظرفیتهای منطقه برای تحقق این امر استفاده شود.
وی توجه به امر آموزشهای فنی در توانمندسازی منابع انسانی را ضروری خواند و گفت: باید مدیران توجه جدی برای تخصصی سازی نیروی کار متناسب با نیاز منطقه داشته باشند.
وی در ادامه توجه به بهره وری منابع انسانی را در پیشبرد برنامه‌های مجتمع مس سونگون با اهمیت توصیف کرد و گفت: صنایع مس آذربایجان فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالایی در امر اشتغال در استان فراهم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز