خبرگزاری کار ایران

دوره مهارتی پرورش ماهیان زینتی، در آذرشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۶

با توجه به اینکه در کشور رغبت چندانی برای نگهداری حیوانات خانگی وجود نداشته، لذا افزایش تقاضا برای نگهداری از ماهیان زینتی به عنوان سرگرمی سالم و انس با طبیعت می‌تواند نقش مهمی در ایجاد بازار مناسب این تولیدات ایفا نماید.

ایلنا: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر گفت: جهت آشنایی بیشتر جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی شهرستان در راستای ساماندهی مشاغل خانگی و توسعه و رونق دهی به این حرفه، دوره مهارتی ۱۰ روزه پرورش ماهیان زینتی با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای با موفقیت کامل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز طلوع حیات افزود: این شهرستان از دیرباز به عنوان مهم‌ترین قطب تولید ماهیان زینتی در شمال غرب کشور همواره ازجایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و پرورش ماهیان زینتی از جمله مشاغل زودبازده اقتصادی بوده و از درآمد قابل قبول و اشتغالزایی مناسبی برخوردار است.
وی گفت: با توجه به اینکه در کشور رغبت چندانی برای نگهداری حیوانات خانگی وجود نداشته، لذا افزایش تقاضا برای نگهداری از ماهیان زینتی به عنوان سرگرمی سالم و انس با طبیعت می‌تواند نقش مهمی در ایجاد بازار مناسب این تولیدات ایفا و در این راستا هر فرد با امکانات کم و در تمامی نقاط شهری و روستایی در مکانی مسقف و با استفاده از فضاهای بلا استفاده، با حداقل سرمایه می‌تواند این کار را شروع و نسبت به پرورش ماهیان زینتی اقدام نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز