خبرگزاری کار ایران

حمایت استاندار آذربایجان شرقی از آزاد راه تبریز - بازرگان؛

چینی ها؛ آزاد راهی در شمال غرب را به پیمان گرفتند!!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۱

تفاهم‌نامه اولیه ساخت آزادراه تبریز - بازرگان با شرکت چینی سیتیک به امضاء رسید.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز - بازرگان یکی از راه‌های مورد نیاز جمهوری اسلامی ایران برای ارتباط با اروپاست و نقش مهمی در احیای مسیر تاریخی جاده ابریشم دارد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " اسماعیل جبارزاده " در مراسم امضای تفاهم‌نامه اولیه ساخت آزادراه تبریز - بازرگان با شرکت چینی سیتیک، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور اثبات جدیت دولت جمهوری اسلامی برای اجرای این پروژه مهم ملی به امضا رسید.
وی با اشاره به اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری در ساخت این پروژه، خاطرنشان کرد: قطعا نحوه تنظیم قرارداد نهایی و مسایل مالی آن توسط وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی مشخص خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ساخت آزادراه تبریز - بازرگان جدی هستیم، افزود: امیدواریم با همکاری استان آذربایجان غربی و تامین منابع مالی طرح توسط شرکت سیتیک بتوانیم با کمک پیمانکاران داخلی این پروژه مهم را هر چه زود‌تر به بهره‌برداری برسانیم.
وی تاکید کرد: تمام توان و تلاش استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان صرف فراهم کردن زمینه‌های اجرای این پروژه و پشتیبانی از مجریان و پیمانکاران آن خواهد شد.
" جبارزاده " همچنین از امضای تفاهم‌نامه نهایی احداثآزادراه تبریز - بازرگان در ۲۰ روز آینده خبر داد.
استاندار آذربایجان غربی هم با اشاره به تاثیرات مثبت ساخت آزادراه تبریز - بازرگان در توسعه حمل و نقل، خاطرنشان کرد: با تمام توان از احداثاین پروژه حمایت خواهیم کرد.
" قربانعلی سعادت " افزود: استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در این پروژه در کنار یکدیگر هستند تا منطقه آذربایجان بتواند نقش خود را در روند توسعه کشور ایفا کند.
وی گفت: استانداری آذربایجان غربی در رفع مشکلات این طرح از قبیل تملک، در کنار شرکت مجری خواهد بود و هماهنگی‌های لازم با وزارت راه و شهرسازی را انجام خواهد داد.
بر اساس تفاهم‌نامه اولیه‌ای که به امضای استانداران آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و نماینده شرکت سیتیک به امضا رسید، ساخت پروژه آزادراه تبریز - بازرگان بر اساس EPCF) مهندسی خرید، احداثو سرمایه‌گذاری) به این شرکت چینی سپرده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز